Helt jävla tom...

Vet inte vad det är, men känner mig helt tom, tänker inte på något, orkar inte göra ett skit, vill bara lägga mig ner och sova men det går inte.. Då ligger jag bara och stirrar upp i taket utan att orka blunda...
Och helgen vill jag bara radera, glömma bort.. Som om den aldrig har hänt.. Men det går bara inte, den ligger och skaver i bakhuvudet hela tiden.. Fast den inte har något där att göra... fredags kvällen började bra, åt med mina underbara vänne rpå rodhos, mkt gott :) Sjöng kareoke på san marino HAHA :D Men sen gick det bara utför :( Sen vart kvällen helt upp och ner, helt jävla förstörd... Och det va det som fick mig att börja fundera, hur mkt orkar jag, hur mkt mera kan jag klara av.. Innan det rinner över, innan jag bryter ihop totalt...

Tack Bea och Fredrik för allt :) Ni var mina änglar i fredags, och i lördags.. utan er hade allt känns 10 gånger värre.. Känns så skänt när man vet att man har alltid sina vänner, i vått och torrt...

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback