Härlig låt :)

The Ark-The Worrying Kind


Va faktiskt rätt låt som vann i år för en gångs skull :)


Näe sängen nästa.. Halsen svider och jag vill inte sova sj :( Men är ju så illa tvungen, som det känns nu så blir det att vara hemma och dricka te och knappra halstabletter i morgon med :( Men måste gå på torsdag och fredag oavsett hur jag mår i halsen, kan inte missa fler dagar på sista veckan.. Det går bara inte!! Jävla skit hals :(


Saknar min pojke :( Vill att han ska vara här just nu, hålla om mig och ge mig lite glass.. En puss på pannan som visar att han bryr sig om mig och leendet som skvallrar om hur mkt han tycker om mig :) My lover boy ♥


ibland r?cker orden inte till <3


ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback