Förkyld...

Men det går endå, iaf när jag har älsklingen som nyser ikapp med mig.. Haha, vilket jäkla sjukhus det va hemma hos pappa i fredags när vi satt där och snörvla allihoppa.. Men det va trevligt :) Åt tacos och massa godis :P Mums ;) I lördags va vi bara lata och tog det lugnt, åkte inte tillbaka in till staden fören feter halv 7.. Då åkte jag en sväng till linda med bea och pratade lite skit en stund... Sen hämta pizza och hyra film.. såg saw 3, åå herre gud, kunde bara inte sova sj efter den filmen så efter jag skjutsat hem carole så blev det att åka tillbaka och krypa ner i sängen med pojken... Mysigt :) Är hemma hos pappsen en sväng idag, packar lite kläder jag tvättat å så, men snart kommer pojken och hämtar mig.. Har varit en riktigt mys helg :) I love it!! :P Mer sånt ;) Näe men det behövs lite då och då... Dom senaste helgerna har varit lite upp och ner så den här behövdes :)

En vecka kvar på praktiken, sen väntar helvetet :/ Vill inte tillbaka till skolan :( Men ifs så är det ett steg närmare studenten och sommaren :D Det däremot längtar jag grymt mkt till!!

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback