Bea + jag + alkohol ;) = Super fredag :D

Jojo, det är klart det kommer bli bra :) Några shots hit och några shots dit ;) Här har vi inte råd med drinkar, då blir man ju inte full så fort :D haha... Kanske skicka en beställning om vad man vill ha att dricka innan man går ut, blir nog en flaska rött tror jag :) Vaddå, förstår inte vad pojken har fått att jag ska bli full ifrån ;) *Längtar* Snart är det beas och min super fredag :D

Grabsen följer med och håller sällskap oxå :) Härligt, va länge sen nu.. Ska bli skoj :) fredrik och Jimmy kommer ångra sig djupt i morgon kväll.. Mohaha :D

Tycker om min älskling <3

Nu måste jag sova, ska upp vid 6 i mogon biti, jobbigt :/ Men det ska nog gå :P

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback