Äntligen fredag...

Ja fast veckan har gått rätt så fort endå tycker jag allt...

Sista praktikdagen i dag för den här veckan, sen är det bara 3 veckor kvar...

I morgon åker jag hem till älskligen igen :) Då blir det att kramas en massa :P på kvällen blir det en flaska rött och lite ost & kex till melodifestivalen, det är jag och bea <3 Kanske vingla ner och ta sig en cider på rednecks, vem vet :) haha, vi gör det vi känner för tycker jag :) Kommer säkert somna i soffan vid nio tiden, kommer va skapligt trött.. Kommer hem 12 i natt sen upp vid halv nio och göra sig i ordning.. uscha mig.. Men men, vad gör man inte :) Får ju krypa ner hos älsklingen vid 11 tiden redan så jag är mer än glad :)

En fika på stan med flickorna på söndag hoppas jag på oxå :) Saknar er <3

Slutadae tidigt igår, va skönt :) Kom hem vid tio tiden, men ändå ska man vara vaken till ett på natten, suck att man aldrig lär sig :P

Näe, kolla klart på bambi sen göra sig klar för att gå till bussen kanske..

Emma är en lycklig flicka...

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback