Ännu en dag...

Känns bättre idag, men endå inte bra :(

*******************************

Tycker om min pojke, ja faktiskt.. Fast han kan vara en dumbom ibland så gör jag det :) Han kan man inte vara arg på, iaf inte så länge.. Det går fort över när han ser på en med sin hundvalps blick :) Den luringen :P Me like!! Vilken attans tur att han gick att ragga upp på rednecks :D Haha, en riktigt rolig historia att berätta för barnbarnen ;) Men det talar vi tyst om, han blir så skrämd när det talas om barn :) Haha, men det ska det inte bli än på ett tag, måste ju få leva klart livet först.. Resa runt och så, se världen.. Sen kan man slå sig ner någonstans där amn trivs, i ett radhus, skaffa volvo, barn och hund :) Haha, och inte får vi glöma bort katten :P Ja men visst, ska han ha hund, då ska jag allt ha katt oxå :D Sådeså..!! ;)

Och bea och jag sla ligga på samma BB, och få barn samtidigt, visst ska vi det.. Och dom ska heta samma saker :) Haha, va roligt va ;) Vi kan va allt bra lustiga ibland du och jag :) Längtar till sommaren, då ska vi allt ha kul :) Dom sena sommar kvällarna nere vid vattnet, grillning och kubb spel :) Jo men visst, ska bli riktigt nice :)
Jobba till kanske klockan 6, åka hem och dra på sig bikini och ett tunnt linne och ett par shorts, sen slänga sig på cykeln ner till stranden bara :) Härligt säger jag...

86 dagar kvar, men vem räknar ;)
         Inte l?ngt kvar :)                               h?rligt :)

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback