Semester...

På lördag börja min semester. Om två dagar är jag på öland :) Min mobil ska vara avstängd mestadelen av veckan, har ju bea med mig att prata med :) En road trip till öland, hon och jag :P Ska bli sååå skönt att få komma iväg en vecka och bara ta det lugnt, sola, bada, dricka :) Träffa nya (och gammla :P) ansikten kanske :) Till midsommar kommer favvo pojkarna ner och ska festa där så det kan bli super kul :) 1 Liter sprit om dagen har dom planerat, ujuj, alkis varning ;) haha... En platta cider och en liter sprit har jag med mig, känns som om det inte kommer räcka särskilt långt... Aja, får ringa om leverans ner till midsommar till grabbarna isf :) Hihi....

Idag har man jobbat, inte så ovanligt :) Började jobba i måndags, lika bra att sätta igång på stuts.. Ska ju som sakt var ha semester snart :) Hihi... Julita wärdshus är min arbetsplats numera.. Känns bra, trivs grymt bra med stället och härliga arbetskamrater har man oxå, både elin och bullen från 3 är med :)
Ätit glass oss tess oxå, sen förbi hos mamsen och äta en snabb middag och säga hej, snacka lite skit o så... Sen vidare tillbaka till k-holm och så fick frisören bea klippa ur löshåret.. Stackas jag har inge hår kvar längre, mkt kort.. men snyggt iaf :) Och blond, haha.. Precis som förra sommaren...

Åka till Kos i sommar/höst kanske :) Skulle vara nice, någon som vill med..??

Upp och ner, ner och upp....

Älskar mina vänner.. Vad skulle jag göra utan er??!! ♥

Älsk?

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback