Flyr från allt....

På bara två veckor har mitt liv vänts upp och ner.. Kanske till det bra, kanske till det dåliga vem vet... I morgon bär det iaf av... Fattade det inte riktigt fören idag, när linda och ja sa hej då till elin.. Elin vår fina vän, kan man alltid lita på i vått och torrt... Kändes helt overkligt.. Var tvungen att fälla en tår, sen var det bara bilresan hem till pappa kvar.. Hem till ett tomt hus, ja eller meed två katter i.. varav en ligger i mitt knä just nu och kloar sönder mitt ben, men iaf.. Allting kom bara över mig i bilen hem, det var som att gå in i en vägg.. Känns helt sjukt..

Näe nu ska jag hälla i mig två glas vin och sen sova, packar det sista i morgon.. Måste upp vid 7 :/ aja..

Hej då katrineholm, hej då sörmland, hej då sverige...

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback