Att vara förälskad...

I sommaren <3

Äntligen är den här och så som jag njuter :) Vad vi har längtat.. Helt underbart!! Sitter ute på pappas veranda i bikini och har solat, försöka få lite färg iaf :) Kan vara skönt :) Ätit jordgubbar med mjölk oxå *mums*

Veckorna har bara flygit fram och nu är sista veckan snart slut.. Bara några få fjutiga dagar kvar sen slutar vi, ska bli skönt.. lite skrämande men underbart på något vis :)

Balen är avklarad, alla var vackra och fina.. Elin och jag var drottningar på dansgolvet, och dennis och jag ägde på att bugga ;) Är så glad för att jag har mina underbara vänner, dom som är värda att minnas kommer man aldrig att glömma :) Älskar alla så mycket ♥

Igår var vi på studentmiddag, har legat sjuk så va inte så jävla på men man försöker ju iaf, ställer upp för laget så att säga ;) Ikväll ska vi häva i oss cider och vara odrägliga ;) Idol erik kommer till stadsparken ikväll så damerna och jag ska dit och sjunga oss hesa ;) haha... Sen vet man aldrig vart man tar vägen :)

Finns ingen annan, jag vill leva med dig ♥

Fått tillbaka pengar från skatten oxå, jävligt glad för :) Studenten är räddad :) Yess :P

Ska föröska leta reda på min kamera oxå så man kan ta lite roliga bilder på allt och alla igen, hmm undra vart jag har lagt den :/ klanto-emma!! :)

Blivit blond oxå, haha.. Jo men visst :P Ja inte bea blond förstås men ljusare än förrut :) löshåret är oxå i, är jäkligt nöjd :)

Älskar´t

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback