Sommar...

Helt underbart, vi trodde att vi skulle åka från sverige och sommaren oh komma till ett kalt och regningt ställe, men just nu är det finare och varmare här än hemma :) haha, härligt :P

Hoppas dokke(ni) mår fint hemma iaf...
 
Ledig dag ida, finns inte så mkt att göra när linda jobbar så har varit på jobbet nästan hela dagen iaf :) Jag och christian ska ut och åka bil en sväng snart, ska bli kul att se lite annat :) På fredag om jag kan byta pass med eli sp ska vi ut och åka lite båt :)

var tvungen att köpa ett par solglasögon idag, gick inte att vara utomhus utan... va allt lite dyra men äsch, skiter it...

Finns så mkt att göra och människor att prata med här så hinner liksom inte tänka på hemma.. Kommer kanske upp lite tankar när man sitter sj och viker servetter men försöker alltid skjuta undan dom till senare,, tar allt sånt när jag kommer hem igen nästa gång.. När jag var hemma känndes de som om jag kvävdes sakta men säkert.. att något åt upp mig inifrån... Vill inte känna så, känns ibland som om jag bara flyr från allt men just för studen mår jag bra oh vill fortsäta må så....

Vi snackes!!!

Ha de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback