Norge...

En vecka har gått sen jag och linda satte oss på tåget i katrineholm, vinkade av dom käraste och sa hej då till stan.. På väg, ett äventyr hade börjat..

Näe nu lät det för poetiskt, bäst jag skärper mig ;)

Men mkt har hänt på den här veckan, har set så mkt nya ansikten.. Lärt känna så mkt nya människor och hört så mkt olika språk.. Resan var lång och jobbig men vi kom fram hela iaf :)

Jobbar på och sover lite för lite.. Blivit lite för mkt utav den goda alkoholen på sista tiden kan jag tro men äsch, detaljer...

Hoppas ni alla där hemma har det bra iaf, vi ses när jag kommer hem igen.. Förmodligen vid oktober iaf ;)

Saknar dom flesta, några mer än andra... Men ni vet vilka ni är mina vänner :)

Ha de!

Vi snackes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback