99:an

Ja, alla ær inte riktigt 100 hær.. En hård helg, lite skratt och mkt alkohol.. Jobb dær på oxå och før lite sømn.. Hmm ær det konstigt att man ær lite trøtt så hær på en søndags kvæll.... Linda o jag har fri i dag, skønt :) Låg och drog i sængen till kl 3, lættare nær man ær två ;)  Sen kravlade vi oss upp och åkte till jobbet før att tvætta, æta och ha en lugn och skøn kvæll framfør storbilds tv:n i receptionen ;) Var på Magic Ice førut, kallt men tufft :P Massa is-saker och dom hade till och med en is-bar med is-glas.. Riktigt coolt, så om ni har vægarna førvi svolvær, lofoten, åk dit och kolla vet ja ;)

Norskan ær helt førstålig nu, haha.. man lær sig, før vara lindas lilla tolk i bland :) Eg er flink på norsk ;) Ja eller hur det nu stavas :) haha

Pratade med min babe idag, shit vad jag saknar henne, helt sjukt!!! Den kvinnan ær min ælsk <3 Ska pussa massor på henne nær jag kommer hem :)

En månad har gått, en månad kvar... Jobbsøkandet har børjat igen, nu søks det inom sveriges grænser igen :) Hærligt :P Hittade lite, kænns skønt :)

Næe, snart beck.. Ska sætta mig till rætta i soffan och glo lite på nyheterna, eller fotboll kanske det till o med ær :) haha

Saknar er dær hemma: bea, elin, fredrik, jimmy, familjen mfl.... Ni vet vilka ni ær <3

Kyss og klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback