Slutat snöa...

Iaf för en stund, har kommit massa snö bara på några dagar nu... Kallt och blåsigt, tycker jag inte alls
:( Vill ha sol och värme, så man ka gå runt i bara ett tunt linne och ett par korta skjorts och tofflor.. Hur skönt som helst, då är det härligt att leva...

Vill iväg och åka skidor :( Är hur kul som helst!! Måste åka upp en sväng på påsklovet och åka någonstans så det blir av nu medans snön är kvar.. Sen när jag har gjort det kan snön mer än gärna försvinna :)

Saknar <3

Melodifestivalen i kväll :) Ska bli kul :P Då får jag träffa bea en sväng idag oxå :)

En underbar låt:


Utanför fönstret slår våren ut.
Marken blir grön igen.
Allt som var dött, väcks till liv,
det kan också vi.
Så länge vi andas.
Ute till havs styr en fiskebåt.
Längs en fri horisont.
Den gungar så tryggt in mot hamn
som jag i din famn.
Så länge vi älskar.

Det är för oss solen går opp.
Lyser som guld, för kärlekens skull
Solen går upp, så oskuldsfull
Lyser på oss för kärlekens skull.

Högt på ett berg står en katedral,
och pekar upp mot skyn.
Men det är för himlen i dig,
och jorden i mig
Vi älskar varandra.

Det är för oss solen går opp.
Lyser som guld, för kärlekens skull
Solen går upp, så oskuldsfull
Lyser på oss för kärlekens skull.

---

Lyser som guld, för kärlekens skull
Lyser på oss, för kärlekens skull

ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback