Saknar...

Ja faktiskt, saknar alla där hemma :( Hade en pratstund med Linda föurt, alltid lika trevligt :) Öland i sommar eller..?? Vi skulle ha det så sjukt kul där nere så det finns inte.. Är så himla sugen..!! Vill men endå inte, suck.. Jag slits åt två olika håll :/ Hjälp mig någon...

Blir att åka hem i helgen, synd är ävl att man missar utgång i linköping, men det kommer säkert fler gånger.. Får ju träffa älsklingen en hel vecka tidigare än det var tänkt :) Bara det gör mig på toppen humör :P *Längtar*

En fika på stan med flickorna på söndag, kanske det kankse :) Får hoppas på det iaf, skulle vara grymt trevligt :) Prata lite skit över en kopp kaffe :)

Ta och sova lite nu kanske, ska upp skapligt i morgon.. Möta syster nere på stan och köpa busskort, serverings byxer och lite annats mått och gott.. Strumpor skulle jag behöva :)

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback