Linköping... forts...

Har så himla tråkigt :/ Är rastlös!! Vill träna, gå ut och gå, ja vad som helst...

Väntar på maten, pankakor :P mums.. Ska bli gott :) RInga pojken en sväng sen kanske, se vad som händer där.. Bea vill nog oxå att jag ringer till henne och beklagar mig en stund sen :P haha, vilken tur hon har som har lilla mig ;)

Rataratara......

På lördag är det fest :P Ska bli skoj, va några helger sen sist, men nu är det dax för att dricka och dansa lite igen :P Jajamensan :) Fylle emma och fylle bea är i farten snart ;) Kanske ska göra en black jack, eller ja varför inte en 12:e ;) Haha :P Ojoj, hur ska det här sluta :)

Näe, får slå mig ner framför tv:n igen, min bästa vän...

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback