Kolla det snöar....

Japp, det vräker ner med massa små snö flingor, inga stora, utan små och iriterande.. Ja ser nästan ut som vitt regn...

Klockan är 10.20, vad gör jag uppe :/ Suck, kvinna sov medans du kan!!! Men vaknade till vid 10 och tänkte, jaha varför inte, nu är jag vaken kan jag lika gärna gå upp... Ska strax ta och äta lite frukost, magen börjar bli lite hungrig... Sen får jag väl glo på tv:n ett tag innan jag hoppar in i duschen..  Bussen till stationen går inte fören halv 3 så har lite tid att fördriva...

Hoppas dom andra kommer trivas med sina praktik platser, inge kul om man inte gör det... Det är ju endå 4 veckor man ska ta sig igenom... Hoppas dom kommer va snälla mot mig ikväll...

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback