Hemma, lite tidigare än planerat...

Fanns inte särskilt mkt att göra på praktiken idag kan jag säga, så fick gå vid 10 redan.. Va skönt det med, att komma hem skapligt :) redan vid tio i 11 :P Man får lov att vara glad för det lilla :)

Men i det stora hela har dagen gått bra :)

Saknar min älskling grymt mkt bara :( Pratade med honom förrut, usch saknar ännu mer när jag hör hans röst.. Jobbigt det känns att sitta på bussen hem och veta att man kommer få sova ensam i natt med, och fler nätter till.. Kommer bli underbart när han väl kommer hit nästa helg, längtar såååå mkt :D

Bea!! Du kan inte svika mig :( Vill ju att du kommer på lördag :( Hur kul kommer stackars jag ha det annars..?? :( Skulle jag lika gärna kunna åka hem till pojken på lördag förmiddag, men vill endå stanna kvar och få följa med ut här i linköping.. Emma är kluven :( Så Bea, kom hit..!!

Hmm, undra om man skulle ta och värma på lite paj idag med :) Skulle inte vara fel :P Är nog allt lite hungrig iaf ;)

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback