Första inlägget

Jaha då va det dax att skaffa något nytt igen, då fick det bli en blogg... Tänkte det kunde va kul att skriva i något annat för omväxlingen skull..

I morgon hoppas vi på att bea inte ska jobba, då blir det en tripp till norrköping :) Kan bli mkt intressant, vi två ensama i norrköping :P Haha, hur ska vi hitta igentligen... Mkt intressant :) Får se när vi kommer hem och hur, haha...

Vill att älsklingen min ska komma hem :( Kommer inte få träffas fören om två veckor igen :(  Alltid lika jobbigt att säga hej då till honom, vet att jag kommer få se honom igen men iaf ändå jobbigt.. Saknar honom redan ju :( Hur ska det här gå, kommer sakna ihjäl mig.. Trodde inte man kunde tycka om någon så här mkt, men det går.. Han betyder allt för mig, får mig att skratta och må bra bara utav att finnas där.. Kommer aldrig släppa honom...!!

Legat sjuk oxå, men på bättringsvägen, känns skönt.. Missat en massa jobb p.ga, av febern bara, synd men vad ska man göra.. Kan inte jobba om jag mår dåligt, måste vila..

Snart bär det iväg på 4 veckors praktik.. Scandic i linköping, fem stjärnigt hotell :) Duger för mig ;) haha :P Ska bli roligt, stor chans för jobb till sommaren :) Och det behövs kan jag ju då säga..

Inte många månader kvar nu, snart ska mössan på och sen är det fest i en vecka i sträck, om inte längre än så ;) Ska bli skönt att komma ifrån skolan men jobbigt att lämna alla underbara vänner :( Smällar man får ta, men vi ska hålla ihop...

Det var allt från mig... Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback