Dags att sova...

Orkar inte sova, är så uttråkad.. Om jag går och lägger mig nu så kommer jag vakna runt tio tiden... Och vad ksa jag då hitta på tills klockan blir halv tre..?? Jag ska bara hinna duscha och äta lite innan jag ska till bussen... Så sova får vänta lite, fast lite trötter är jag nog :/

Är inte speciellt avundsjuk på alla som ska till skolan i morgon :P Jag lider faktiskt med er, ja eller iaf lite :) Haha, sj har jag gått igenom 4 veckor pina redan så nu är det inte mer än rätt att ni oxå gör det... Mohahaha :D Kommer nog inte sakna skolan så jätte mkt under den här tiden, man kan ju nästan kalla det här semester :) haha, men oj vad jobbigt det kommer bli att komma tillbaka och få gå upp vid 7(!!) på morgonen igen, shit kommer dö... Ifs ska jag kanske jobba frukost två fredagar för att kunna träffa älsklingen redan på fredagen men iaf, det står man ut med.. Har ju något att se framemot då iaf, men skolan.. Usch, ser inge roligt i den längre :/

Kan man kalla det att vara skol trött kanske, ja jag tror nog det va.. Lalalala

Pratade med älsklingen förut, jätte fint väder och åkt skidor har han oxå gjort, fy fan vad orätvisst!! han får ha det hur kul som helst, dricka jägemaister i backen och åka massa skidor och ha kul medans jag var kvar här hemma :( Vilken buse, bläää... Aja, men jag ska iaf iväg jag med någongång... Thailand två veckor i slutet av november, låter inte helt fel om ni frågar mig.. Jojo, åka iväg med flickorna och bara glassa i solen med en paraplydrink och bikini :P Kan nog stå ut en sommar med massa jobb bara jag får åka iväg i höst :)

En sväng till London i vår och en vecka semester på öland i sommar med familjen å bea och hennes pojke sen är min sommar fulländad :)

Näe, läsa en bok och göra sig klar för natten kanske...

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback