Andra praktik dagen...

Japp, igår var då min första och idag ska bli min andra... Gårdagen gick helt okej :) Va skoj att se något nytt, tror 4 veckor kommer gå gasnka fort endå :) Så fort man kommer in i alla deras rutiner bara så kommer dagarna flyga iväg... Vecka 10 och 11 ska jag vara med på frukosten på fredagen oxå, kommer bli lite jobbigt att nörja vid 7 igen när man slutat 11 dagen innan, men det ska nog gå bra :)

På lördag får jag träffa bea :) Längtar, saknar den flickan :'(

Och pojken saknar jag grymt mkt :/ Men om dagarna flyger iväg snabbt så får jag träffa honom snart *Längtar* Ska bli så underbart att få krama om honom igen, kyssa honom, se han le.. Ja allt som jag saknar, bara 10 dagar kvar :)

Näe, sätta på sig andra kläder och läsa lite cosmopolitan innan man ska vidare till bussen kanske..

ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback