500kr rikare ;)

Jo men visst, det var det vært før att jobba frukosten i går, vart lite kæmpigt nær man insåg att man inte skulle få så mkt sømn natten till søndagen men æsch.. man lever bara engång :) Var på nashspeil hos en "væn" från hotellet, spelade tv-spel och åt omelett macka, haha.. Inte varje dag man gør på en efterfest :P Somnade efter halv 6 på morgonen och kl halv 7 ringde klockan igen... Førsov mig gjorde jag oxå men det gick bra iaf.. 3 min vila på dagen mellan jobb och dær stædade man och packade væskan imellan oxå.. Sen var det bara att jobba och vara trevlig mot gæsterna igen.. Blev mkt á la carte och take away men det gick fint, med hjælp från linda och alexandra så fixade vi det galant :P

Sen vid 1 tiden væntade sængen, ljuvlig som aldrig førr :P Han nog inte ens lægga huvudet på kudden innan øgonen slog igen och jag sov djupt... Upp vid nio tiden och hæmta chefen sen vidare till jobbet før att æta frukost och gratta christian..!!

Nu har lønen kommit och jag ska gå o køpa telefonkort, hær ska det ringas :P

16 arbetsdagar kvar, sen får vi æntligen den efterlængtade ferien :)

Svolvær-Narvik-Boden-Umeå-Katrineholm

Saknar Fjant en massa massa massa!!!

Ett telefonsamtal... Bra? Dåligt? Det var skønt att få høra røsten igen iaf.. Tar tag i saken nær jag kommer hem ist.. Kænns sækert bættre då...

Kyss og Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback