Valborg....

Och jag ska jobba... va väl inte så ovnäntat heller, men hade jag varit klar i skalen hade jag ju kanske tackat nej, men är man bakis och sover för fullt så vill man bara avlsuta samtalet så fort och smidigast som möjligt.. Så i morgon och på tisdag ska jag jobba, någon som är sugen på att äta? Kom förbi julta wärdshus och roa mig lite :) Jobba nästa helg oxå så på fredag blir det skapligt lugnt kan jag tro...

Va vild fest i fredags :) Haha, förfesta med flickorna hos bea, blev mouserande och vin... Och varför alltid den där jäkla snapsen, elins fel ;) Men jag mådde faktiskt bra hela kvällen :) Lite missförstånd med pojken bara så några tårar blev det oxå, men man är ju så jäkla känslig på fyllan.. Suck...!!

Men det va mysigt att sova mellan bea och linda ;) Alla tre med tuttarna i vädret :P haha, vilken jävla syn..!! Fick mysa med bea i natt oxå, trevligt.. Men man får akta sig, hon tafsar!! ;) haha

Hemma hos far och matar katterna, men måste leta efter den andra busen, bara fisen som har fått mat.. Så blir att gå ut och ropa igen... Sen tillbaka till pojken och mysa :)

Älsk ♥

Tack flickor får en trevlig kväll :) Göra om snart igen, men då får vi allt sjunga kareoke oxå ;)

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback