Onsdag...

Nationella prov i svenska idag.. Tog en och en halv timme ungefär så vid halv 12 tiden åkte jag, linda och elin för att shopa lite i fina nyköping :) Blev verkligen en hel dag, känns i kroppen, helt slut.. Men det var trevligt :) Tror vi pratade om att sy om alla kläder vi provade :P Haha, en kläning till fredagen hittades oxå, härligt :P Grillning och tjejkväll sen krogen, synd att det inte blev någon klassmiddag bara, går ju inte nästa helg :/

I morgon ska vi upp till huvudstaden vår, Sthlm :P Gå på riksdan (mindre kul :/) och naturhistoriska.. Hmm, det blir nog bra, får hitta på något skoj att göra på bussresan dit och hem bara så tiden går fort.. Hatar att åka buss!! :(

Snart tillbaka till älsklingen igen, tillbaka "hem"... helt knäppt, kallar pojkens hem mitt hem oxå, känns riktigt bra faktiskt :) Älsk

Igelkotten och skalle-pär & co serverade jag och linda i veckan, mindre skoj.. Men det gick bra, lite skratt här och där bara men det är alltid kul att skratta, bättre det än att vi gråter :P

Mina flickor  ♥

45 dagar kvar ;)
För vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten Fy fan vad vi är bra!!! ;)

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback