Helg...

Ja, här va det ett tag sen man skrev.. Tänkte jag skulle göra en instats och försöka skriva något roligt... Hmm, vi får väl se hur det blir med den saken ;)

Har inte hänt så mkt sen sist... Firade älsklingens bror och mor, gick bra :) Tror allt släkten hans tyckte lite om mig iaf :) Alltid någe ;)

Påsklovet är snart slut oxå, känns väl sådär att komma tillbaka till skolan.. Ska bli skönt på ett sätt att få allt avklarat så man bara har studenten att se framemot :) Den närmar sig med snabba steg ;) 56 dagar :P Men vem räknar ;) haha

Ikväll är det hockey, ja men visst är det de :P Blir väl linda och jag som får sitta framför tv:n och svära över modo ;) haha.. Heja linköping!! :D

Är hos mammsen en sväng, bror och svåger behövdes klippas så bea och jag tog gamla bettan och åkte hit :) Sknar ska hon bli om ny igen, lämnas in och lagas.. Det bästa är ju att jag slipper betala ;) Tacka gudarna för det ;)

Lugnt nu ett tag, iaf fram till den 27, sen börjar student veckan :P jomen visst :P

Älsk ♥

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback